ستاره ستاره ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

بابا و مامان و نی نی ناز

قشنگترین عروسک دنیا

1390/11/24 15:17
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ستاره جونی و تمام دوستان عزیز، ما بالاخره بعد از مدتی اومدیم آخه ستاره جونی از وقتی به دنیا اومده من وقت نمی کنم زیاد به وبش سر بزنم.

خلاصه عذر خوااااااهی میکنم که چشم انتظارتون گذاشتم..

خوووووب،حالا بریم سر اتفاقات این 25 روز و شیطونیای ستاره!!!

اووووووووووووووووووووووا اووووووووووووووووووووووووووووا

بله !!!!این صدای دلنشینی بود که من 9 ماه چشم انتظارش بودم...

اون لحظه بغیر از صدای ستاره صدای پرستاراام بلند شد که می گفتن:ماشالا چه دختر نازی و هی قربون صدقش میرفتن ولی من فقط منتظر این بودم که هرچه زودتر اون صورت ناز دخترم رو ببینم

بعد چند لحظه ستااره رو به صورتم چسبوندن و من با تمام انرژی باقیمونده واسش اذان گفتم

واقعا لحظه دلچسبی بود و من حاضر نیستم هیییییییچوقت اون و با چیزی عوض کنم

بعد از اینکه اذان گفتم دیگه متوجه چیززی نشدم و زمانی که چشمام و باز کردم تو ری کاوری بودم ،بعد از لحظاتی دوباره ستاره رو گذاشتن کنارم تا بهش شیر بدم ولی من اصلا نای اینکه بخوام بهش شیر بدم و نداشتم از طرفیم درد امونم و بریده بود و از طرف دیگه ام هرچی به پرستارا میگفتم که برام مسکن بزنن پرستارا میگفتن که تا بی حسی پاهام از بین نره نمی تونن که مسکن بزنن...

خلااااااااااصه

بعد مدتی اجازه دادن که منیر خانوم بیاد پیشم و منو به بخش منتقل کردن ...

پایان قسمت اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)