ستاره ستاره ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

بابا و مامان و نی نی ناز

روزهایی که با ستاره جان به سر شد

1391/1/27 16:43
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمامی دوستان و به تنها ستاره ی رویاهایم، از اینکه مدت طولانی نتونستم وب دختر نازم رو آپ کنم متاسفم ، آخه با اومدن گل دخترم تقریبا تموم وقتم صرف رسیدگی به ستاره جونی میشه.تقریبا بعد از اتمام یک ماهگی تا شروع سه ماهگی دختر نازم هر شب دل دردهای وحشتناک و کولیک داشت که خواب رو از چشمای نازش گرفته بود و ما هم که تجربه ی اولمون بود خیلی می ترسیدیم ولی خدا رو شکر با پایان دو ماهگی دخترم دل درد هاش هم رفع شدن خیلی خوشحالم که اون شبای سخت گذشت و حالا ستاره جون شبا با آرامش می خوابه .

ستاره جان نمیدونی چه اندازه از اینکه خدای مهربون تو رو بهمون داده خوشحالم ، هر لحظه و هر روز هم که خدا رو شکر کنم بازم کمه ، صدای پر از شور تو هر روز خونمون رو پر از اشتیاق زندگی میکنه وبعضی روزها که کمتر حرف میزنی و ساکت تری نگران میشم و همش سعی می کنم انقدر باهات بازی کنم و حرف بزنم تا تو هم شروع کنی به حرف زدن اونقد بهت اغه اغه میگم تا از خنده ریسه بری خلاصه شدی تموم سرگرمی و کار و زندگی من و بابا مهدی ، عزیز دلم هر روز که می گذره بزرگتر میشی و کارهای جدید تری انجام میدی ، هرکسی که باهات صحبت میکنه مخصوصا بچهگونه باهاش ارتباط برقرار میکنی و میزنی زیر صحبت کردن و بعضی وقتها هم گیر میدی که باهام صحبت کنید ، جدیدا هم که دستهای کوچولوتو شناختی و میاریشون جلوی چشاتو با دقت تمام نگاهشون میکنی، وقتی از چیزی زیاد خوشت میاد یه هو میگی اینقه، و با اغه گفتن من از خندهریسه میری ، چند وقت پیش هم بابا جونت یه چیز جالب رو کشف کرد به حالت ایستاده گذاشته بودت روی سینش که یه هو شروع کردی به راه رفتن جالب اینجا بود که خیلی منظم و اصولیاول یه پاتو برمیداشتی و بعد اون یکی رو ازش برات فیلم گرفتم، راستی میونه ی خیلی خوبی هم با بابا جونت داری معلومه از اون دوستای فابریک برا هم میشین ها... من رو هم فراموش نکنین......لطفا.چند روز پیش رفته بودیم خونه ی بابا کریم ، مهراوه دختر عمه مهسا جون هم اونجا بود اولش با دقت بهش نگاه میکردی و بهد با لبخند باهاش حرف میزدی اونم با تعجب به تو نگاه میکرد چند تا عکس دونفره با هم انداختین ببین:

اینمچند تاعکس تکی از ستاره جونی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)